F.I.E.Z.A - tagger 1
She's sweet..!
She was my ex-classmate - batch 2000 SMSK
She is fun to be with
She lives in PJ..her phone number 01*...hua hua..ada ku kenak bunoh kelak.
She's gojesism
N.I.E.Z.A - tagger 2
She's delicious..hmm yummy!
She was my ex-classmate, in fact, she sat next to F.I.E.Z.A
She's good in english, like i mean, damn good.
She's a New Yorker. aheks..
She works with TM, along with F.I.E.Z.A too
S.U.E.S.I.E - tagger 3
She was my ex-schoolmate
She works with Global Upline
She has the heart of the ocean, gets teary easily..:)
She's bubbly.
She's chubby now. hahaha..
Myra Liyana - tagger 4
She's adorable!
She works in KL
She is good in English..check out her blog peeps.
Her name is pronounce as My-ra, not Mira, not Meera.
We havent met, and yet, we've chatted like we've been best friends forever. :)
Now, about me;1. I'm love red, brown, green.
2. I wake up in the mornings to check on my blog, first thing first.
3. Try not to mess up with my own demon side.
4. I love cheese and chocolate cakes but not chocolate bars.
5. I am a stern person, but i am also soft on the inside.
6. I hate late comers..u say 8am, then be there at 7.59am.
7. I mostly love traveling.
8. I can ride motorbikes. I have B2 license and i race. (before la)
9. My birthdate is 21 June 19_ _. You guys have 4 months to get me gifts.
10. I love cats.
So, that's about it i guess..i'll post some pictures layta okai..
Having a great sunday so far? I know i am. (",)
23 comments:
Kaki lombak wak tak dolok hoh?! Nang bestlah ada byk member yang join ktk dlm blog... Anyway bulan jun kelak kmk g singapore.. So, sekpat nak merik present k Ahmoi... heheeee....
hehehe... utang tag kmk pun mengambor koh.. bilalah dpt dibayar huhuhu... kelak along carik kmk hehehehe...
thanx for lovely answers..duhal tak duak myra lom penah jmpa?hehe.she's sooo cute okkk..n petite like u too..
kelak ta kuar rami2 mesti best kan..
Awww...kiut li tag tok. Pi tensen juak baca bab banyak utang tag lom dibayar. Hek.
AmirFX:
hahhaa, dolok time sekolah, nakal bah, walaupun perempuan. tapi nek tok sik mbak dah moto, pa dah ada lesen keta. aie, baguslah Jun ktk ke singapore..alu nyangkong sekali lah haa hadiah kmk. maksih. ahaks..
0ngg0n:
menar ya..kmk gik ada 2 ka, 3 gik ka utang tag tok..menimbun jak interest..
f.i.e.z.a:
sama2..lamak dah tag ya, bok molah koh.. aok, mek duak myra belum ada pernah gik temu tapi chat bagey dah kenal lamak. ha cute kah? sapa kiut gik, kmk kah myra? hahaha..aok, lak tunggu mek ada turun kuch gik kita gi melepak rami2 aaa..
si Penconteng:
hahaha, nang, kmk dah bingung dah ditag 4 org..yalah alu direduce ke 5 jak..mun 10 sorang tek, alu pjg berjela post..
nasib baik tulis dlm bi
kalau bahasa sarawak...adeh
camne nak paham
Shiohhh...nang rajin kitak reply tag-tag tok hoh ehek :|
PJ Selamba:
eheks. kena belajar lah mcm ni..tak susah, nanti kalau dah paham, senang la nak chit chat..he he
Audi0:
kedong datang rajin tek nak..eheh, ya pun dah di reduce mek jadi 5 jak..
fieza! kmk x adorable. hahaha. dah ungsa angsi dah upa mek kinek tok.
felicia, im so touched with this post boleh x? :D thanks deng! we'll meet when time permits. btw, KMK DAH D KCH! hahaha.
Myra hah?nice name... nice photo of her too... ;-)
U dun like people to be late...owh..trasa nya aku.i'm always late,rite??? sori laa... i tried to improve last time... pukol 6 janji ngan Anne, pukol 5.45 dah ada nyangkut kat gate rmh nya.hehehehe....
hmm... what to give u in June ooo??
Myra:
ungsa angsi..ada wujud ka perkataan mcm ya..bok first time nenga..hua hua..lak mun gerek kmk mok jumpa kmk nak, kmk akan pdh mcm tok 'tunggu lk sayang, kmk gik ungsa angri..' eheks..mesti gerek kmk berpusing kejap mikir apa ndakkah dipadah kmk ya..hua hua
glad u like the post..:) but sorry fr the late psting..udah di kuching tak? wahh...mesti choba butter chicken kat tun jugah k..
mos04:
uuu..nginci geng keras kmk nampak? Myra org kuching, keja di kl nun..mun mk berkenalan, agak ktk nya di kl nun..te he he..
oh oh, jgn terasa, ya cuma about me yang kmk rasa boleh di share dgn ktk org..
apa hadiah bulan 6? hehehe..hari tok start mikir..
i didnt remember being born in NY before but what the heck, im still flaterred & hati berbunga riang. hehe..
lupak nak nambah tek, klak dkt2 nak bday engkah la wishlist. at least we'll know u'll love what we got for u. (tp bohla nak rega nya berapi gilak. bekikis bulu betis lak. haha..)
n i e z a:
hahaha, you should be, aku mengaminkan yaaaa :)
aaa wish list? can i like put it now? together with a rega yang berapi2 sak nek tok boleh simpan duit nek tok..by the time mok meli lak, sik nya berapi gik..hahhaa..tok ku nulong ngikis bulu segala
felicia, kmk rasa kmk x sempat cerik butter chicken ya. my schedule is packed! kmk angol.
hehe kmk dgr auntie2 mek nyebut ungsa angsi ya bah. haha kmk tek ekot juak.
Hahaha... adoh.. gine cara mok delete comment ya oo... malu jak rasa.haha... well, org pun badan ya sik kesah... biar laa... nothing srius jak pun,just another compliment from me... sikda branijuak ngaco geng keras ktk bah... hehehehe....
Myra:
I thought when u mentioned weeks ago you were flying back to Kuching for a short holiday, no? semua lah tengah keangolan nek tok? dont push urself too hard k, kelak alu demam kedak kmk, if not ktk nang udah demam by now ?
hahhaha..paduhal..ungsa angsi..new to me, lak mek akan mempraktikkan selalu..
Mos04:
te he he..ya terpulang dgn cik punya badan jak gik lah..go go mus! hik hik hik...
Banyak pula tags like this going around ah. Hehehehe
Zella:
i know and i did mine quite late. And i've been tagged by not 1, but 4! ehehe..
I'm not going anywhere Dimple.... ;-)
ehem. hutang tag saya belum diselesaikan, okay. m waiting......
mos04:
aok, stay jak ktk kat miri..
Zaza:
aahaha..sorry Za..nanti dim langsaikan yerrrrr!
Post a Comment