Good day to y'all...
I hope Monday's doing great for yous..
I have a special announcement to make..
No, dont get excited yet..im NOT getting
engaged nor am i getting married..
[terus hilang keterujaan ooo...hahaha]
It'll be something else .. a gift post from me to you.
Read up...
**********
I'll be posting up my Cinta Hati's picture
exclusively for everyone to finally see
the man whom i share my life with..
HOWEVER,
the exclusive photo will only be posted for a
maximum of 24 hours before it shall be removed
PERMANENTLY. Sorry lah kengkawan ye, cinta
memang kureng sikit bab2 masuk gmbr dlm net nih...
Wait up for the post guys...it's non-editted, non-blurry,
no poster edges or dry brush whatsoever photoshop.
I know ramai yang dah tak sabar nak tengok
since dari first aku put my eyes on him..
baru kali ni nak letak betul2 kan..
I look up for everyone to come by and visit aight..
Satisfy your curiosity.. *smiles!
Pleasant day people...(",)

I hope Monday's doing great for yous..
I have a special announcement to make..
No, dont get excited yet..im NOT getting
engaged nor am i getting married..
[terus hilang keterujaan ooo...hahaha]
It'll be something else .. a gift post from me to you.
Read up...
**********
I'll be posting up my Cinta Hati's picture
exclusively for everyone to finally see
the man whom i share my life with..
HOWEVER,
the exclusive photo will only be posted for a
maximum of 24 hours before it shall be removed
PERMANENTLY. Sorry lah kengkawan ye, cinta
memang kureng sikit bab2 masuk gmbr dlm net nih...
Wait up for the post guys...it's non-editted, non-blurry,
no poster edges or dry brush whatsoever photoshop.
I know ramai yang dah tak sabar nak tengok
since dari first aku put my eyes on him..
baru kali ni nak letak betul2 kan..
I look up for everyone to come by and visit aight..
Satisfy your curiosity.. *smiles!
Pleasant day people...(",)

12 comments:
bila ngkah nya tok
1.21pm?
3.46pm?
hari tok aaa
sbb esok aku akan ke matu-daro for 5 days.miau2. aku mahu lihat!!
hahaha bukan nya kureng on the net jak lyn. lam ym akuuu pun nya simok huhuh
wah.. sik sabar nak ngga muka bakal abg ipar tok.. heeheh... hrp2 sempat hahaha
kelak kmk pun mok engkah gmbr si dia then diblurr muka nya kedak ktk polah hahaha
i finally get to view as well
cepat lynn.semenet skali ku mukak blog ko nggu gambar can ko.hehe..
waaahhh excited excited!
mala refresh lapanploh kali sari tok.hiiiihiii
Daria, Nurul, A Passer By, Juzz, Fieza :
Dalam proses now.. tungguuu
wow..exclusive nyer..nak tgk =)
hehehhe
Noreen:
hahaha...bukan ape, even my friends pun ada yang tak pernah tgk lagi rupa my boyfriend..so hari ni je lah..takleh lama2..*giggles!
tarikh?? bilakah special date ituh?
hehe....bleh arr save dalam lppy.ngehngehngeh.panas gitew!
i must have been one of the privileged ones yg dpt ngga preview before the real thing.so ladies,her CINTA HATI is definitely one yummy hottie but better see it for urself.just jgn jatuh cinta jak.she'll scratch & tear u up like nobody's business.haha..
Zaza: save tu tak bleyyy..nanti jatoh pulaaa hati...hahaha..it's done..!
Nieza:
U saw him live already..now merik peluang dak lain giklah.. i surely will scratch and tear those who try to take him from me..hehehe
Post a Comment