Friday, September 12, 2008

Makan Makan Makan

I was rather busy today, well ok, not quite but somewhat occupied.
I just got back from school earlier, ada Majlis Berbuka Puasa
for all sekolah sekolah menengah & rendah bahagian Sri Aman.

I was at school since 5pm. Under the committee of ..FOOD!
yeaaahaa..nothing can get better than this..te he he..

We had...

** daging kambing masak rendang
** ayam masak kurma
** ikan masak merah
** umbut kelapa masak lemak
** bubur pedas [orang sarawak je tau ni kot]
** agar-agar puding ijau [they know my fav!]
** umai [slurppp]
** buah honeydew manis2
** air jus tembikai sejok
** teh

Since i was in my puasa holiday, i didnt eat much.
But i enjoyed the pudding, the juice and the fruit..yumm!
Sodapppp i tell you..my perut terus jadi bulat..muahaha..

Now im back home, watching TV..Esok kena bertugas lagi
untuk berbuka puasa..Lucky my bro ada kat rumah this week,
takde la my mom bukak posa sorang2..

BTW, I'm baking caramel pudding tomorrow! yeaaa..
Wait for my updates ok...
Till then, have a pleasant weekend people

2 comments:

Pourpres~ said...

u ni kalau makan memang gilaa dowh. tsk tsk

Felicia F. Ramzi said...

pourpres ~ dulu i wasnt like this. But sejak bila tah,i rasa makanan tu kecil hati kalau i dont eat them, so i learn to develop the love for food..te he he